Regulamin Hotelu

Pałac Poledno

Regulamin hotelowy

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w hotelu. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuję wszystkich gości przebywających na terenie Hotelu Pałac Poledno.
3. Regulamin jest dostępny w Recepcji hotelowej, oraz na stronie Hotelu www.poledno.pl .

§2 DOBA HOTELOWA

1. Pokój hotelowy jest wynajmowany na doby hotelowe.
2. Doba hotelowa trwa od godz. 15.00 w dniu przyjazdu do godz. 11.00 dnia następnego.
3. Jeśli gość nie określi czasu pobytu wynajmując pokój przyjmuję się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
4. Życzenie o przedłużenie doby hotelowej, Gość powinien zgłosić w Recepcji do godz. 9.00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju.
5. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości. Hotel może nie uwzględnić przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku gości nieprzestrzegających Regulaminu.

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

1. Podstawą do zameldowania gościa jest okazanie pracownikowi dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisaniem karty meldunkowej.
2. Gość hotelowy nie może przekazać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
3. Osoby niezameldowane w Hotelu mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00. Po godz. 22.00 istnieję obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających z gośćmi w pokoju.
4. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu hotelowym lub mieniu gości, szkody na osobie gościa, pracowników hotelu, lub innych osobach przebywających w hotelu.
5. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 20% wartości w terminie 7 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak zaliczki może skutkować anulowaniem rezerwacji.

§4 USŁUGI

1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi pracownikom niezwłoczną reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.
2. Hotel ma obowiązek zapewnić gościom:
– warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
– bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy i informacji o gościu,
– profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu,
– sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności gościa a w jego obecności wtedy kiedy wyrazi takie życzenie,
– sprawny pod względem technicznym pokój; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, Hotel dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób załagodzić niedogodności.
3. DODATKOWO NA ŻYCZENIE GOŚCIA HOTEL ŚWIADCZY NIEODPŁATNIE NASTĘPUJĄCE USŁUGI:
– udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
– budzenie o wyznaczonej godzinie,
– przechowywanie bagażu (Hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy niemających cech bagażu osobistego), chyba że sprzeciwiają się temu obowiązujące przepisy prawa.
– przechowywanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną ma miejsce w sejfie pokojowym.

§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1. Dzieci poniżej dwunastego roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałych z jego winy lub winy odwiedzających go osób.
3. W przypadku naruszenia regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia usług osobie która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.
4. Każdorazowo gość opuszczając pokój ze względów bezpieczeństwa powinien zakręcić krany, zamknąć drzwi.
5. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używania w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia hotelowego.
6. Na terenie całego obiektu obowiązuję całkowity zakaz palenia z wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych.
7. Przy wypożyczeniu przez Gościa szlafroka hotelowego naliczona zostaje kaucja w wysokości 50 zł/sztuka, która zostanie zwrócona przy zwrocie szlafroka w Recepcji Głównej hotelu podczas wymeldowania. W przypadku zaginięcia lub zniszczenia szlafroka kaucja nie podlega zwrotowi.

§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU

1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
2. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3. Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego.
4. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
5. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt niezależnie od tego czy pojazdy te zostały zaparkowane na terenie Hotelu lub poza nim.
6. Hotel posiada ubezpieczenie OC na parkingu dla pojazdów z niego korzystających. Należy podczas zameldowania się w Hotelu należy podać nr rejestracyjny pojazdu aby skorzystać z tego ubezpieczenia.

§7 CISZA NOCNA

1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22 do godz. 7.00.
2. Zachowanie gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.

§8 ZAKAZ PALENIA TYTONIU I WYROBÓW TYTONIOWYCH W HOTELU

Informujemy, że z dniem 15 listopada 2010 roku, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz.529)-jesteśmy zobowiązani do wprowadzenia zakazu  palenia na terenie hotelu w miejscach do tego niewyznaczonych, zgodnie z art.13.2 wyżej wymienionej ustawy złamanie zakazu podlega karze grzywny. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju i łazience hotelowej spowoduje obciążenia gościa hotelowego grzywną w wysokości 1000 zł na poczet dearomatyzacji pomieszczeń. Z góry przepraszamy za ewentualne  niedogodności.

§9 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na wskazany przez gościa adres na jego koszt. W przypadku nieotrzymania od gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Hotel przechowa powyższe przedmioty przez okres trzech miesięcy. Artykuły spożywcze nie będą przechowywane.

§10 REKLAMACJE

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje recepcja.
3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

§11 POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Hotel nie akceptuje obecności zwierząt.
2. W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
3. Zabrania się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
4. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznymi przestawieniem mebli i wyposażenia, nienaruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania.
5. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych gości Hotelu.
6. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Hotel Pałac Poledno sp. z o. o. z siedzibą w Poledno 2, 86-122 Bukowiec, dla potrzeb do realizacji pobytu gościa w hotelu, korzystania przez gościa z pozostałych usług świadczonych przez Hotel. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.

 

 

Życzymy miłego pobytu w naszym Hotelu.